Helvetia 

0
Transport hinna sees

Top >>

Toidulisandid

KKK - Korduma kippuvad küsimused


  • Tooted

    Olen diabeetik ning kuidas ma tean, et see toode mulle sobib?

    Iga toode sisaldab teavet (piktogrammi), selle sobivusest taimetoitlastele ja diabeetikutele ning kas see sisaldab säilitusaineid, gluteeni või piimatooteid. Kui teil on mingeid muid konkreetseid küsimusi, palun võtke ühendust meie klienditeenindusega.

    Mis vahe on toidulisandil ja ravimil?

    Toidulisand erineb ravimist täielikult. Ravimite toimeainete sisaldus on tavaliselt väga kõrge ning selle toime avaldub kiiresti. Teisalt koormab ka see meie keha palju rohkem. Seevastu toidulisandid sisaldavad madalamas konsentratsioonis toimeaineid ning seetõttu on piisavate tulemuste saavutamiseks neid tavaluselt vaja võtta pikka aega – kuid samasei koorma need organismi nii palju, seda eriti juhul kui tootmiseks kasutatake puhtast loodusest pärinevaid looduslikke ekstrakte ning toimeaineid.

    Mulle meeldivad paljud tooteid valikust, kuid ma ei tea, mida tellida?

    Sellisel juhul soovitame teha lühike test „Parim minu jaoks” ülemises vasakus nurgas. Kui olete vastanud lühidalt lihtsatele küsimustele, siis leiate tooted, mis sobivad Teile kõige paremini. Vajadusel võtke ühendust meie klienditeenindusega, kes aitab Teid heal meelel.

    Kui kaua ma tohin üht toidulisandit tarvitada?

    Enamik toidulisandeid on ette nähtud tarvitamiseks pikema aja vältel. Kuna tavaliselt on need valmistatud naturaalsetest toimeainetest siis ei ole neil pea mingeid kõrvalnähte. Esmalt kasutatakse toidulisandit abivahendina raskemas seisundis (nt. suure ülekaalu korral) ja edasi pikema aja vältel kui ettevaatusabinõud. Vastavalt tuleks vajadusel siis tarbitavat kogust näiteks suurendada ning tulemuse saavutamisel vähendada tava- või miinimumkogustele.

       

  • Saadetised

    Kuidas tellida?

    Te saate tellida kas lihtsalt ühe kindla summa eest või regulaarsete saadetistena. Erinevad hinnatüübid on toodud iga toote juures eraldi.

    Mis tähendab regulaarne saadetis?

    Regulaarne saadetis tagab teile soovitud toidulisandi 20-ks päevaks ette nähtud koguse toimetamise otse Teie postkasti hea hinna eest ning ilma postikuludeta.

    Kas ma saan muuta saadetiste saamise sagedust?

    Kui Te soovite muuta regulaarsete saadetiste kättetoimetamise sagedust, siis palun võtke ühendust meie klienditeenindusega. Me saame Teid aidata!

    Telefon 616 07 00, E-R 8:00-18:00, L 9:00-16:00.

    Kas on võimalik suurendada regulaarsete tellimuste (toote)kogust, et saavutada tulemus kiiremini?

    Loomulikult. Kui Te soovite muuta regulaartellimuste koguseid, võtka palun ühendust meie klienditeenindusega. Me saame aitada Teil muuta kogused ning selle pealt ka säästa! Telefon 616 07 00, E-R 8:00-18:00, L 9:00-16:00.

    Kas ma saan osta regulaartellimuse ka kingitusena?

    Muidugi. Kui Te soovite, et selle saaja ei maksaks saadetise eest midagi, saate Te selle saadetise eest ise eelnevalt tasuda. Saadetise väärtus tasaarveldatakse ettemaksuga. Palun võtke ühendust meie klienditeenindusega, et saada saadetise number ning pangakonto number. Telefon 616 07 00, E-R 8:00-18:00, L 9:00-16:00.

    Kui ma tellin endale regulaarsed saadetised, siis milliste tingimustega ma ennast seon? Kas ma saan tellimise lõpetada igal ajal?

    Teil ei ole kohustusi ja Te saate regulaarsed tellimused lõpetada igal ajal. Kuid sellisel juhul me soovitame teil võtta ühendust meie klienditeenindusega, et kontrollida, millises staatuses on Teie viimane saadetis, kas Teil on õigus näiteks veel kingitusele või on Teid ootamas mõni eripakkumine.

    Ma soovin saadetised peatada mõneks ajaks.

    Kui Te lähete pikemaks ajaks näiteks välismaale või pikemale puhkusele, siis saate Te igal ajal saadetised peatada. Kui Te soovite näiteks selleks perioodiks suurema koguse ette tellida ja regulaarsaadetised vastavalt peatada, siis me pakume Teile lisaks ka väga atraktiivseid soodustusi.

    Kataloogis tehtud tellimusel on postikulu välja toodud, on see õige?

    Saadetise kogusumma vastab alati summale, mis on välja toodud kodulehel ning samuti teile e-maili teel saadetud tellimuse kinnitusel. Osutatud toote summa on lõplik ja lisakulutusi postikulu näol ei ole (postikulu 3,99 € on juba toote hinnas. Postikulu võib olla arvel eraldi välja toodud).

    Kus ma leian oma kliendinumbri?

    Teie kliendinumber on iga saadetisega kaasas oleval arvel, üleval vasakus nurgas. Teie kliendinumber sisaldub ka muutuvas saadetise numbris (esimesed 7 numbrit).

  • Maksed

    Kuidas ma saan tasuda?

    Kõige lihtsam viis on tasuda maksekorraldusega, mis on iga saadetisega kaasas. Igal saadetisel on oma unikaalne, muutuv viitenumber, kuna me ei soovita tasuda ühe maksega rohkem kui ühe saadetise eest. Iga saadetise eest eraldi tasudes on kindel, et ühegi saadetise viitenumber ei ole puudu. Kui Te soovite hoida kokku postimakse kuludelt, siis soovitame tasuda ülekandega. Sellisel juhul on aga oluline, et juhul kui  Te soovite maksta mitme erineva saadetise eest, tasuda nende eest eraldi ning näidata iga kord arvel olev õige saadetise number.

    Kuidas saaksin kokku hoida?

    Kokkuhoid on lihtne! Juhul kui Te tellite suurema koguse üht toodet, saate Te spetsiaalse soodustuse. Ühekordselt suurema koguse tellimisel on allahindlused näidatud iga toote juures eraldi. Juhul kui Te soovite suurendada regulaarsete tellimuste kogust, võtke palun ühendust meie klienditeenindusega telefonil 616 07 00 (E-R 8:00-18:00 L 9:00-16:00).

    Minu andmed tasumise kohta erinevad arvel olevast.

    Võib olla juhtunud, et Te olete küll tasunud, kuid arvel olev meeldetuletus on jõutud välja saata enne makse laekumist meile. Sellisel juhul ärge muretsege, kõik on korras. Kuid juhul, kui Te olete tasunud arve rohkem kui nädal aega tagasi (arvates meeldetuletuskirja väljastamise kuupäevast), võtke palun ühendust meie klienditeenindusega telefonil 616 07 00 (E-R 8:00-18:00 L 9:00-16:00). Kõik küsimused leiavad lahenduse!

    Kuskohast ma saaksin ülevaate oma tellimustest, saadetistest ning tasumistest?

    Selleks logige lihtsalt sisse „Minu konto“. Konto loomiseks tuleb Teil teada vaid oma kliendinumbrit ning postiindeksit. Siin näete Te kõiki detaile oma tellimustest ja informatsiooni saadetiste ning tasumiste kohta.

    Kuidas Teiega ühendust võtta?

    Kui Teil on küsimusi, helistage meile palun telefonil 616 07 00 (E-R 8:00-18:00 L 9:00-16:00). Samuti on Teil võimalik saata meile kiri aadressile:

                          Helvetia Apotheke, Rukki tee 7, Lehmja küla, Harjumaa, 75306, Nimekast 7150

    Minu saadetis on vigastatud.

    Me vabandame, kui Teieni jõudnud saadetis on viga saanud. Selle asendame me tasuta. Võtke palun ühendust meie klienditeenindusega telefonil 616 07 00 (E-R 8:00-18:00 L 9:00-16:00).

    Kuidas ma saan saadetise tagastada?

    Kõik saadetised on võimalik tagastada 14 päeva jooksul. Juhul kui te tagastate 14 päeva jooksul arvates saadetise kätte saamisest, ei pea Te tagastuse eest tasuma. Juhul, kui Teil on jäänud võlgnevus meile, siis saadetise eest juba tasutud rahasumma tagastus väheneb võlgnetava summa võrra.Tagastavad saadetised peavad olema nõuetekohaselt vormistatud ning saadetud aadressile

                         Helvetia Apotheke, Rukki tee 7, Lehmja küla, Harjumaa, 75306, Nimekast 7150.